МИЄМО ДВИГУН АВТОМОБІЛЯ

Моем двигатель автомобиля

Коли ви заглянули під капот машини і бачите, що час мити двигун, але не знаєте з якого боку до нього підійти, в цій статті ми вам надамо всю необхідну інформацію.

Розповімо кілька лайфхаків і нюансів як же варто мити движок вашого авто, щоб не залити електрику і не пошкодити важливі елементи.

Причини, за якими варто звертати увагу на двигун, досить банальні – скупчення пилу і бруду перешкоджає контролю за можливим витоком масла і охолоджуючих рідин. У разі несвоєчасного чищення двигуна, у автомобіля можуть бути неабиякі поломки, як тепловіддача двигуна або його перегрів і все через скупчення бруду. Що не менш важливо, при забрудненні електропроводки можливі труднощі з запуском, так як виникає витік струму. Так що, звертайте увагу на підкапотний простір. Чистий двигун – найменш пожежонебезпечний, масла випаровуючись в моторному відсіку, виділяють горючі пари, що призводять до займання, та й в СТО не особливо люблять брати в роботу автомобілі з дуже забруднених двигуном.

Що вам знадобиться для мийки двигуна?

Для очищення ви можете обійтися підручними засобами: вода, шампунь чи гель для душу і мочалка. Так само можете купити спеціальний очищувач в будь-якому автомагазині або заправці. Він може називатися як пінний очищувач або авто шампуню.

При очищенні двигуна є невеликий нюанс – не можна мити під великим тиском! Ви зможете таким способом викликати корозію зсередини роз’ємів в генераторі, трамблере, змити важливу інформацію, зіпсувати матеріал. Використовуйте невелику струмінь і, бажано, спеціальними очисниками. Домашні засоби не варто сприймати всерйоз, вони безсилі перед моторним маслом.

Перейдемо до процедури. Насамперед варто ізолювати водонепроникним матеріалом генератор, збірники повітря і інші роз’єми. Далі прогреваем і глушимо двигун. Найкраще бруд відчистити на теплій поверхні. Від’єднуємо «-» клему акумулятора, можете взагалі зняти акумулятор. На ваш розсуд. Наносимо очисний засіб на забруднену поверхню і обов’язково вичікуємо 2-5 хвилин (коректний на етикетці кошти), після чого змийте і витріть поверхню насухо.

Як рекомендація для захисту від корозії можна обробити акумулятор розчином 1: 1 харчової соди з водою. Так само, рекомендуємо вам після процедури двигун осушити компресором, або, як аналог, пилососом. На крайній варіант, можна запустити двигун, поки волога сама не випаруватися. Обов’язково після протріть поверхні дрантям! Двигун варто мити раз або два на рік.

Автор: Сергей Филатов