5 кроків по продажу Вашого авто

быстрая реализация автомобиля

У цій статті ми пропонуємо для Вас 5 кроків по швидкій і ефективній продажу Вашого авто

Крок 1: Зберіть інформацію про вашому автомобілі

Багато людей пропускають цей крок до самого кінця, але процес продажу дійсно повинен починатися саме з цього. Загальна інформація про авто, сервісна історія та документи – це те що ви повинні досконально вивчити перед продажем.

І ось чому: хоча ви вже знаєте основи (рік, марка, модель, поточний пробіг), вам необхідно знати комплектацію свого автомобіля (не просто Honda Accord 2003 року, а Honda Accord LX 2003 роки), а також додаткові функції, такі як вхід без ключа, програвач компакт-дисків, шкіряні сидіння або система навігації. Додаткові опції можуть збільшити вартість вашого автомобіля при продажу, тому переконайтеся, що у вас є повний список. Якщо ви хочете дізнатися, пропустили ви що-небудь, звіртеся з інформацією по вин коду вашого авто.

Нарешті, зберіть якомога більше квитанцій про обслуговування. В наші дні регулярні заміни масла є найкращим показником гарного обслуговування. Якщо ви міняли масло кожні 5000-10000 кілометрів відповідно до рекомендацій виробника, це є хорошим сигналом для покупця про догляд за автомобілем.

Крок 2: Дізнайтеся реальний стан свого автомобіля

Вам може здаватися, що ваш автомобіль їде як новий і сяє, але його цінність буде залежати від його фактичного стану, тому вам потрібно бути обізнаним про реальний стан справ.

Власники схильні переоцінювати вартість свого автомобіля, що може привести до нереалістичним очікуванням. Якщо в кінцевому підсумку ви встановите дуже високу ціну, у вас, ймовірно, виникнуть проблеми з її продажем. Подумайте про те, щоб поїхати на СТО до вашого механіку для оцінки. Він може виявити проблеми з двигуном, а також речі, які ви можете не помітити, наприклад, зламаний задній ліхтар або функції, які ви не використовуєте.

Крок 3: Вирішіть, чи хочете ви продавати її самостійно

Якщо Ви вирішите продавати свою машину самостійно, то вам доведеться оплатити рекламні оголошення в інтернеті і самостійно її показувати клієнтам. Будьте готові, що це може затягнутися на 3 – 4 місяці або навіть більше. В якості альтернативи, можна скористатися послугами Автовикупу і продати авто за лічені години. Отримати можна до 90% від її ринкової вартості, а всю паперову тяганину компанія з викупу авто візьме на себе. Але якщо Вам неоходимости гроші терміново, сктристуйтесь послугами автоломбарду, який здійснює додаткову послугу продажу.

Крок 4: Встановіть реальну ціну для вашого автомобіля

Якщо ви витратили гроші на модифікації вашого автомобіля, його вартість також змінилася.

Ціна вашого автомобіля вище, якщо:

Ваш автомобіль все ще перебуває на гарантії або має розширену гарантію

Ви не відставали від регулярного обслуговування, особливо якщо ви тільки що завершили основний планове обслуговування, таке як обслуговування на 90000 кілометрів

Ви придбали новий комплект шин або встановили нові гальма

Ціна вашого автомобіля нижче, якщо:

Ви хочете продати його швидко

Потрібно великий плановий сервіс, нові шини або гальма

Авто було в аварії

Порада: Незалежно від стану вашого автомобіля, зазвичай розумно залишити якийсь зазор в ціні для переговорів. Пам’ятайте, що запитувані ціни є відправною точкою для потенційних покупців. Більшість людей не отримують запитувану ціну.

Крок 5: Створіть продає інтернет-рекламу

Якщо ж ви все-таки вирішили продати свій автомобіль самостійно, прийшов час розповісти про це максимально широкої аудиторії. На таких сайтах, як Авто Ріа, пропонуються сервіси оголошень, які за лічені хвилини ставлять ваш автомобіль перед тисячами активних покупців. А з докладним описом і декількома хорошими фотографіями ви зможете виділитися серед покупців, які зацікавлені у вашому автомобілі.

Інтернет-реклама також дозволяє спочатку задавати онлайн питання, що допоможе вам відсіяти малоймовірних покупців і обмежити час фізичного показу автомобіля.

Що включити в автомобільну рекламу:

Почніть з короткого опису, яке виділяє найбільш затребувані функції вашого автомобіля, невеликий пробіг, термін гарантії і додаткові функції.

Вкажіть, чому ви продаєте машину. Покупці хочуть знати це найбільше, тому розберіться з цим заздалегідь.

Будьте чесні зі станом автомобіля і вкажіть VIN номер автомобіля, щоб переконати покупців, що ви нічого не приховуєте.

Вкажіть запитувану ціну і умови переговорів. Вкажіть, чи є ціна «твердої», «договірний» або «найкращим пропозицією», оскільки це допоможе вам вибрати потрібних покупців для вас.

Додайте багато фотографій. Покупці люблять відчувати, що вони всередині автомобіля, тому включають кілька зовнішніх кутів і великих планів інтер’єру, приладової панелі і двигуна.

Оставте отзыв

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.